viernes, 6 de marzo de 2015

ENCONTRO COA ESCRITORA ANA ALCOLEA

      Unha nova visita da escritora zaragozana, Ana Alcolea, o día 23 de febreiro de 2015, volveunos lembrar o poderío imaxinativo da pluma desta creadora. Imaxes de figuriñas  africanas con poderes na época da escravitude, galeóns do século XIX e museos actuais formaron parte da súa presentación da obra El secreto del galeón.        Proxectounas en power point e levounos a eses lugares polos que cobraran vida os seus personaxes.

Alumnas presentando a autora


Montando o agasallo que lle prepararon

      Este ano o alumnado de 3º da ESO agasallouna cunha antoloxía de textos creados por eles. Transformáronse en creadores  e creadoras dunhas cartas nas que un personaxe da obra lle escribía a outro do que non se puidera despedir. Ao remate da charla, a autora (agora transformada en lectora) leu algúns dos que escolleu ao chou...

COMENTARIOS DE... María e Sara (3º A); Aroa, Uxía e Alba (3º C):
"Fue un día de grandes experiencias en el que la autora aclaró nuestras dudas y nos explicó aspectos de la obra, además de alguna de las experiencias que vivió al escribirla".
"Aparte de ser una buena escritora, también lo es como persona ya que nos demostró a cada uno de los alumnos que la experiencia de escribir un libro es mucho mayor de lo que pensamos".
"Participamos en la presentación y despedida de esta autora. Hablamos de su vida, sus estudios, sus ideas y sus obras. Le agradecimos con un presente hecho por todos los alumnos de 3º su colaboración con el centro y su sinceridad en relación a la obra".


No hay comentarios: